Klacht POSTNL: Pakket zou zijn afgeleverd maar is dit niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384017
Gebruiker
KMW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na vanaf afgelopen woensdag 7 augustus een week op zoek naar een pakketje dat volgens de track en trace zou zijn afgeleverd op deze datum. Nu een week later met uitgebreid overleg met de leverancier blijkt het pakketje op een afhaalpunt te liggen.
GEEN kaart in de bus terwijl tot en met maandag 12 augustus de track en trace blijft volhouden het pakket met succes is afgeleverd.
Zojuist bij controle geeft de PostNL site eindelijk aan het pakket bij een afhaalpunt ligt te wachten vanaf 7 augustus MAAR met de melding de ontvanger (wij dus) bericht hebben gekregen dat en waar we het op kunnen halen NEE dus.

De oplossing

Alle begrip voor als er iets fout gaat maar geen begrip voor de helft van de pakketten die niet of niet correct worden bezorgd.
En laat PostNL nu a.u.b. weer niet komen met één of andere smoes het gaat bij PostNL op dit moment gewoon niet goed.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De track en trace geeft aan dat de bezorger u gemist heeft op 7 augustus, maar u heeft hier geen bericht van ontvangen. Hierdoor was u er niet van op de hoogte dat het pakket bij een PostNL locatie lag. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u hier geen bericht van heeft ontvangen. Ik begrijp dat u het pakket hierdoor later heeft kunnen ophalen dan u had gewild. Ik heb een klacht voor u aangemaakt, zodat dit met de bezorger wordt besproken binnen twee werkdagen. Op deze manier proberen we herhaling te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KMW
Datum
Uiteindelijke oplossing De bezorging van PostNL is de afgelopen maanden behoorlijk teleurstellend.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry