Klacht POSTNL: pakket zwerft rond in nederland

pipacskamcsi96

hallo,
ik hoop dat ik via deze weg geholpen wordt.. want ik ben helaas radeloos..
mijn vader heeft op 24 juli 2019 twee pakketten vanuit Hongarije MAGYAR POSTA te locatie Mátészalka opgestuurd naar mij in Nederland.
de pakketten zijn een elektrische fiets en het andere pakket is de accu ervan (los opgestuurd ivm gewicht maar wel allebei tegelijk op de post gedaan) de accu heb ik eind juli ontvangen, maar de fiets is zoek geraakt.
Hongarije heeft contact gehad met postNL, omdat postnl mijn pakket zou moeten overnemen om te bezorgen (kunnen ze zelf in systeem zien zeggen ze, maar verder zien ze niks.) van alles en iedereen hoor ik alleen maar dat mijn pakket er niet is, en toch moet dat ergens in nederland rondzwerven!
via internationale track en trace (Hongaarse barcode ) kan ik zien dat mijn fiets sinds 29 juli op ene NLAMSA locatie vast loopt... en als ik dan verder vraag naar dat NLAMSA weet werkelijk NIEMAND wat dat is of hoe of wie ik kan bereiken om er achter te komen..

ik bel nu al een maand met postNL, NIEMAND wilt of kan mij hiermee helpen is dan het antwoord... geen enkel postbedrijf weet wat NLAMSA is! zelfs mijn mobiele nummer staat op het pakket geschreven en niemand die er wat mee doet!!
ik kan ook nooit een andere medewerker spreken, er wordt daar in het bedrijf niks met collega's overlegd of gevraagd, ik word elke keer weggestuurd met de zin ''helaas, wij kunnen u niet helpen'' ik ben gefrustreerd en weet niet meer bij wie of wat ik terecht kan om een fatsoenlijk antwoord te krijgen!!!!

help mij alstublieft mijn electrische fiets bezorgd te krijgen, ivm medische en andere redenen is deze fiets noodzakelijk en het is al een maand onderweg..
Hongaarse barcode: CP010811547HU

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van de elektrische fiets. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me goed voorstellen dat u ervan baalt dat u deze fiets nog niet heeft ontvangen. De Hongaarse code heb ik geprobeerd te vinden in het systeem, maar dit was helaas zonder resultaat. Aangezien het pakket nog niet bekend is bij PostNL, is het nog niet binnengebracht bij PostNL en is het niet mogelijk om je van meer informatie te voorzien over dit pakket.

Het pakket is verzonden via de Hongaarse postorganisatie, waardoor dit de enige partij is die mogelijk meer informatie kan verstrekken hierover. Mijn advies is om contact met uw vader op te nemen, zodat deze contact met de verzendende postorganisatie op kan nemen.