Klacht POSTNL: pakket

alberto

eerste levering niemand thuis ,tweede levering tussen 1500 en 1700 uur om 14.30 thuis gekomen ,is de bezorger al geweest .bellen met klante service antwoord wij kunnnen niets voor u doen chauffeur heeft geen contract met postnl dus hebben hun geen nummer van bezorger.krijg ook te horen tijden zijn globale tijden wij verwachten niet dat ik als klant de hele dag thuis moet zijn .heb al eerder een klacht door gebeld over deze bezorger omdat hij een pakje over mijn schutting gooide ook hier heb ik GEEn enkele reactie op terug gehad of een excus.

betere survice en klant vriendelijker

Geachte heer Grevenstuk,Hartelijk dank voor uw reactie op deze site, graag bericht ik u als volgt. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat u de zending niet heeft kunnen aannemen. Op internet wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Ik kan dit helaas niet herstellen, maar PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Uiteraard excuus voor alle ongemakken welke hierdoor zijn ontstaan. Met vriendelijke groet,Annelies