Klacht POSTNL: Pakket

CARAMEL79

Ik heb op 21 januarie een pakket naar Duchland gestuurd zonder Traktrace. Nog niet ontvangen

Waar is het de pakket?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van een pakketje dat u op 21 januari naar Duitsland heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze zending niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. U geeft aan dat u het pakket zonder Track & Trace code heeft verzonden. Om deze reden heb ik niet de mogelijkheid om uw pakket te traceren of een onderzoek te starten. Deze zending is ook niet verzekerd bij schade of verlies. Ik kan u hiervoor geen vergoeding aanbieden. Wel wil ik hier graag een klacht over registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke locatie heeft u het pakket afgegeven of gepost? (dit kunt u eventueel hier nakijken; postnl.nl/locatiewijzer)

- Wat is de naam en het adres van de geadresseerde in Duitsland?

- Staat uw retour adres op de zending?

- Wat is uw e-mail adres?

Martina preuß
    Reemstückenkamp 19
    22523
    Hamburg
    Deutschland

Bedankt voor uw reactie. Wij hadden nog meer informatie uitgevraagd dan alleen het adres van de geadresseerde. Zou u de rest van de uitgevraagde informatie ook nog toe willen sturen?

Martina preuß
    Reemstückenkamp 19
    22523
    Hamburg
    Deutschland
    Mijn retour adres ik heb op de zending.
    Baron G.A Tindalstraat 14
    1019 TX Amsterdam
    carmensilvestru@hotmail.com

Bedankt voor uw reactie. Helaas heb ik van u nog steeds niet alle informatie ontvangen. De informatie die wij nog missen is:

CARAMEL79
    De pakket is retour maar wie gaat betalen de verzend kosten nog een keer?
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u het pakket inmiddels retour heeft ontvangen en graag wilt weten of u een vergoeding kunt krijgen voor de verzendkosten. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u nog te weinig informatie ontvangen om uw melding in behandeling te kunnen nemen en te kunnen beoordelen of ik de verzendkosten kan vergoeden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Zit er een sticker met reden van retour op het pakket? Zo ja; welke reden staat op het pakket?
    - Heeft u uw eigen adres aan de voor- of achterkant vermeld? Kunt u wellicht een foto toevoegen van de adressering?

Post NL postkantoor in Javastraat 77, 1094 HB

Nederland Amsterdam
    Zie je de bestanden foros
    Post NL postkantoor in Javastraat 77, 1094 HB

Nederland Amsterdam
    Zie je de bestanden foros

Nogmaals bedankt voor uw reactie. In de bijlagen van deze klacht zie ik een foto van een los briefje met de adressering erop, maar wij willen juist graag weten hoe de verpakking met daarop de adressering er exact uitziet. Daarom zou het prettig zijn als u een foto van zowel de voor- als de achterkant van de envelop of doos kunt toevoegen. Op die manier kunnen wij beoordelen of de adressering op de juiste manier aangegeven is, inclusief het retouradres.

Kunt u ook aangegeven wat u verzonden heeft en welke reden van retour op de zending vermeld is? De reden van retour wordt vaak middels een sticker vermeld. Dit kan een sticker van PostNL of de buitenlandse postorganisatie zijn.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren