Opgelost door POSTNL: pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151552
Gebruiker
Sonja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het pakket wat ik heb aangeboden is op 11 januari bij PostNL 0ntvangen, en 12 januari staat dat het pakket naar land van bestemming is verzonden, maar tot van vandaag staat op de site PostL.
Bewaar deze zending en Bezorg moment nog niet beschikbaar, van u zou ik nu willen weten, waar is het pakket!
Het pakket is nog steeds niet op plaats van bestemming.

De oplossing

Dat het pakket word gevonden en als nog word opgestuurd, en anders wil ik in de inhoud vergoed hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meijer-Blokzijl,

    Wat ontzettend spijtig dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Dit is zeker niet de bedoeling maar kan helaas voorkomen.

    Volgens mijn gegevens is uw zending aangekomen in Amerika en kan de ontvanger hem ophalen op het postpunt. Ik ga er vanuit dat alles is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    Sonja
    Datum
    Na drie weken is het pakket gelukkig als nog aan gekomen. U word in ieder geval bedankt voor de bemiddeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sonja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen