Klacht POSTNL: Pakketbezorgen niet langsgeweest wat wel beweerd word in de app

Klachtnummer
# 301811
Gebruiker
Kikiv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag zou een pakket komen. Kreeg in de app bericht dat er vertraging was (kan gebeuren, pakketbezorgers hebben het druk). Vervolgens krijg ik het bericht dag de pakketbezorger mij gemist heeft. Wat onmogelijk is omdat ik thuis was (en de deurbel erg hard is). Bij het controleren van de brievenbus zat er ook geen gemistbriefje in de brievenbus. Wat mij de indruk geeft dat de pakketbezorger nooit geweest is.

De oplossing

Eerlijker antwoord. Als het te laat word dat dit eerlijk aangeven ipv zeggen dat iemand niet thuis is en ook geen briefje of niets ingooien

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Vaessen,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een bericht heeft gekregen dat de bezorger u gemist heeft, terwijl u op dat moment thuis was en de bezorger niet langs is geweest. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om de status van uw zending te controleren en eventueel een melding te kunnen maken om de bezorger hierop aan te spreken, ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket. Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen zal ik u informeren over de afhandeling van uw melding.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kikiv
    Datum
    Track en trace code is 3S TDFS 0924 319
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Vaessen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb uw klacht inmiddels gemeld bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met deze bezorger. Na uiterlijk twee werkdagen zou u hier geen hinder meer van mogen ondervinden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen