Klacht POSTNL: Pakketbezorger belt niet aan!

Wesly

Pakketbezorger belt niet aan maar gooit direct een kaartje in de brievenbus(beneden)

Ik sta boven voor onze deur (galerij woning 1hoog) en zie de pakketbezorger uitstappen en direct een niet thuis kaart in de bus doet
Dit deed de pakketbezorgster zo vlug dat ik niet eens de kans had om haar na te roepen.

Heb direct PostNL gebeld maar deze kon helaas niets meer doen dan alleen een klacht richting de bezorger doen terwijl deze ongeveer 5min geleden uit mijn straat was gereden
Blijkbaar zijn de berzogers niet telefonisch bereikbaar voor PostNL

Nu hebben we via bol.com extra betaalt om te zorgen dat het pakket geleverd word op het tijdstip dat ik thuis ben
Hier telefonisch contact over gehad met bol.com maar deze scheept je makkelijk af met een tegoedbon van hun webwinkel(dus je bent verplicht wat bij hun te kopen)
Hier ging ik niet mee akkoord maar daarmee moet je de financiële afdeling van bol.com hebben die slecht bereikbaar is en nog contact met mij gaan zoeken

Dat de pakketbezorgers hun taken na gaan komen die ze moeten die (hier worden ze immers voor betaald)
Ik heb van buren begrepen dat zij ook al eerder kaartjes in de bus vonden terwijl ze gewoon thuis waren

Ook vind ik dat bol.com de extra bezorgkosten terug moet storten op mijn rekening

Geachte heer van der Voet,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de pakketbezorger niet bij u aanbelt maar direct een kaartje in de brievenbus gooit. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken.

Aan de hand van uw telefonische contact met onze klantenservice is er reeds een melding gemaakt bij het depot. De leidinggevende heeft uw klacht besproken met de betreffende medewerker. Ik vertrouw erop dat dit tot verbetering zal leiden en u voortaan uw pakketten op de juiste manier zult ontvangen. Mocht dit ondanks de ondernomen actie niet het geval zijn dan adviseer ik u hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar