Klacht POSTNL: Pakketbezorger belt niet aan en laat niks achter

Brid Patt

Meerdere malen al melding gemaakt van een pakketbezorger die niet aanbelt, geen briefje achterlaat in de brievenbus en ten onrechte meldt dat er niemand thuis is.

Leveringen via PostNL zijn op mijn adres niet betrouwbaar. Inmiddels gebeurt het te vaak dat de bezorger niet aanbelt en niks achterlaat in plaats van dat hij aanbelt en eventueel een briefje achterlaat. Ik zie graag dit gedrag veranderen.

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat pakketten niet op de juiste wijze bezorgd worden. Ik heb daarom een klacht voor u doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen. Dit zal binnen twee werkdagen besproken worden. Dit wordt verder intern verwerkt, u krijgt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u verwachten dat dit niet meer voor zal komen.