Klacht POSTNL: Pakketbezorger belt niet aan en laat niks achter

Klachtnummer
# 406883
Gebruiker
Brid Patt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meerdere malen al melding gemaakt van een pakketbezorger die niet aanbelt, geen briefje achterlaat in de brievenbus en ten onrechte meldt dat er niemand thuis is.

De oplossing

Leveringen via PostNL zijn op mijn adres niet betrouwbaar. Inmiddels gebeurt het te vaak dat de bezorger niet aanbelt en niks achterlaat in plaats van dat hij aanbelt en eventueel een briefje achterlaat. Ik zie graag dit gedrag veranderen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat pakketten niet op de juiste wijze bezorgd worden. Ik heb daarom een klacht voor u doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen. Dit zal binnen twee werkdagen besproken worden. Dit wordt verder intern verwerkt, u krijgt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u verwachten dat dit niet meer voor zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?