Klacht POSTNL: pakketbezorger legt pakket in de heg als je niet thuis bent

ontevredenklant

Postpakket in de heg neergelegd. Dit gebeurt wel vaker bij ons in de straat

Graag de bezorger vervangen door een ander

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw postpakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de bezorger dit pakje onbeheerd in de heg heeft achtergelaten. Ik heb niet de mogelijkheid om direct de bezorger te laten vervangen, maar ik wil hier graag een klacht over aanmaken om dit te laten bespreken met deze bezorger. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

- Mocht het om briefpost zonder code gaan, dan verneem ik graag van u of de melding PostNL port betaald op het pakje staat of een streepjescode?

- Wat is de naam van de afzender?

- Op welke datum is dit voorgevallen?

- Wat is uw e-mail adres?

ontevredenklant
    Nog steeds worden pakjes in de heg gelegd en afgelopen week was er een pakje helemaal verdwenen. Niet alleen bij mij, maar bij meerdere mensen in mijn straat.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat het opnieuw is voorgevallen. dat is uiteraard niet de bedoeling. Zoals in het vorige bericht is aangegeven, willen we dit graag doorzetten zodat het met de bezorger besproken kan worden. Echter hebben we wel de gevraagde informatie nodig. Zou u deze alsnog willen doorgeven? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.