Klacht POSTNL: Pakketbezorger levert pakket niet en zegt ten onrechte dat we niet thuis zijn
Details
Klacht
Pakketten worden niet bezorgd, luie bezorger geeft constant aan dat we niet thuis zijn, zonder pakket aan te bieden aan de deur!!!Gewenste oplossing
Eindelijk, eindelijk, eindelijk na circa 10 of meer klachten en twee cadeaubonnen voor de overlast eens gaan bezorgen.Daarnaast wil ik dat dit pakket of alsnog thuis wordt bezorgd of retour gaat. Ik weiger nog om het op een afhaallocatie op te gaan halen. Dat kost mij enkele reis min. 20 minuten, wachten in winkel en terug naar huis kost het bijna een uur en dat omdat die flapdrol van de bezorger niet doet waar hij voor betaald wordt.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.