Klacht POSTNL: Pakketbezorger levert pakket niet en zegt ten onrechte dat we niet thuis zijn

#IkHaatKlagen

Pakketten worden niet bezorgd, luie bezorger geeft constant aan dat we niet thuis zijn, zonder pakket aan te bieden aan de deur!!!

Eindelijk, eindelijk, eindelijk na circa 10 of meer klachten en twee cadeaubonnen voor de overlast eens gaan bezorgen.

Daarnaast wil ik dat dit pakket of alsnog thuis wordt bezorgd of retour gaat. Ik weiger nog om het op een afhaallocatie op te gaan halen. Dat kost mij enkele reis min. 20 minuten, wachten in winkel en terug naar huis kost het bijna een uur en dat omdat die flapdrol van de bezorger niet doet waar hij voor betaald wordt.
POSTNL komt niet met oplossingen en laten de klacht gewoon in stand. De bezorger bedenkt ene na andere excuus en leidinggevende gaan er in mee.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat het niet prettig is om te zien dat de bezorging niet is gelukt, wanneer u gewoon thuis bent. Ik zie inderdaad dat u hier al meerdere malen een melding van heeft gemaakt. Ik heb de laatste klacht bekeken en zie dat de leidinggevende dit heeft besproken met de betrokken chauffeur en dat die aangeeft dat uw deurbel niet goed werkt en dat hierdoor de bezorging niet is gelukt. Ik wil u verzoeken om dit na te kijken en ik zie dat u hierover ook nog in gesprek bent met ons webcare team. Ik ga ervan uit dat dit verder correct zal worden opgepakt.

Zodra een pakket naar een PostNL punt is gegaan is het niet mogelijk om het pakket nog bij u aan te bieden. Het pakket blijft daar 7 dagen beschikbaar en als het niet wordt afgehaald gaat het na deze termijn automatisch retour naar de afzender.