Opgelost door POSTNL: Pakketbezorger PostNL komt niet langs om pakketten te bezorgen, gaat rechtstreeks naar PostNL punt.

content Opgelost
Gaby

De pakketbezorger van PostNL komt structureel niet langs om onze pakketten te bezorgen. Deze zijn door ons af te halen bij het PostNL pakket punt. Voor pakketjes waarvan je niet weet dat ze naar je gestuurd zijn is dit een extra probleem omdat er ook geen briefje in je bus zit aangezien de bezorger helemaal niet langs komt. Dit terwijl er toch voor wordt betaald om je pakket thuis te laten bezorgen. Uit de buurt appgroep blijkt dat dit een probleem in de hele straat (Oostvlietweg, Leidschendam) is waar zeer regelmatig zonder resultaat over geklaagd wordt.

Bekijken wat er structureel in deze straat fout gaat bij het (niet) bezorgen van de pakketten en ervoor zorgen dat pakketten gewoon bezorgd worden. Verder is klagen bij PostNL erg tijdrovend en altijd zonder resultaat.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Dat is een nare situatie en dit had niet voor moeten komen. Uit mijn administratie blijkt dat u onlangs al contact heeft gehad om uw klacht kenbaar te maken. Ik ga er dan ook van uit dat u voldoende geïnformeerd bent en zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten..

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Gaby