Klacht POSTNL: Pakketbezorger rijd veelste te hard en rijd bijna kinderen aan!!

Pakketgray#230

Pakketbezorger rijd veelste hard door de wijk.!
En rijd bijna kinderen aan die op straat spelen!!
Dan word hij er op aangesproken en word de pakketbezorger boos en begint te schelden. Na een paar minuten is de bezorger weer weg gegaan.
Pasbree 33 Winterswijk zaterdag 14 mei 2022 11:57
Kenteken VFK81H pakketbezorger ( kale man met blokjes blouse rood grijs met baard.

De man erop aanspreken en duidelijk maken dat hij dit niet meer moet doen als wel weer gebeurd ontsla hem dan.

Geachte meneer,

Wat jammer dat u overlast vanwege te hard rijden heeft ondervonden door een bezorger van PostNL.

Namens PostNL excuses en natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover verontwaardigd bent.

Ik uw melding doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat deze wordt aangesproken om herhaling te voorkomen. Als er maatregelen getroffen moeten worden, neemt de leidinggevende daarin verantwoordelijkheid. Hierover ontvangt u geen verdere terugkoppeling omdat uw melding intern afgehandeld wordt.

Wanneer u in de toekomst toch opnieuw problemen ondervindt, vraag ik u dit door te geven via onze klantenservice, bereikbaar via postnl.nl/klantenservice.