Klacht POSTNL: Pakketbezorger tekent zelf voor niet ontvangen pakket.

Klachtnummer
# 653198
Gebruiker
Angie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste medewerker, hoe halen jullie het in je hoofd om een pakket van minimaal € 116,00 al te registreren als afgeleverd en daarbij ook een handtekening gezet te hebben. Daarnet heb ik contact gehad met desbetreffende afhaallocatie en deze hebben het pakketje nog niet eens in ontvangst genomen!!! Jullie mogen weleens goed naar de pakketbezorgers kijken die jullie in dienst hebben of in dienst nemen of ze hun vak wel goed verstaan! Want nu moet ik maar afwachten of mijn pakketje wel wordt afgeleverd bij de afhaallocatie en niet stiekem weggesluisd wordt door jullie. Ik heb deze klacht ook doorgeven aan de verzender van het pakketje. En uiteraard mag u dit als een OFFICIËLE KLACHT noteren!!

Gewenste oplossing

Dat de desbetreffende pakketbezorger streng wordt toegesproken op zijn/haar gedrag.
En dat ik van diegene excuses krijgt d.m.v. een email.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat de bezorger zelf heeft getekend voor ontvangst voor een niet ontvangen pakket. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en uw grens is bereikt. Graag informeer ik u hierover.

    Door een foutieve scan op de site, staat uw zending met de status bezorgd in ons systeem, hetgeen uiteraard niet correct is.

    Uw klacht is direct uitgezet naar de verantwoordelijke manager van de bezorger zodat er adequate maatregelen worden genomen om herhaling te voorkomen. De bezorger wordt hier zeker op aangesproken zodat er extra aandacht is voor uw adres ter verbetering van onze dienstverlening.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels in uw bezit. Ik ga ervan uit dat door de maatregen die worden genomen de pakketbezorging weer zal worden uitgevoerd zoals u van PostNL mag verwachten en vertrouw erop dat dit naar uw tevredenheid zal worden opgelost.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen