Klacht POSTNL: Pakketbezorger tekent zelf voor niet ontvangen pakket.
Details
Klacht
Beste medewerker, hoe halen jullie het in je hoofd om een pakket van minimaal € 116,00 al te registreren als afgeleverd en daarbij ook een handtekening gezet te hebben. Daarnet heb ik contact gehad met desbetreffende afhaallocatie en deze hebben het pakketje nog niet eens in ontvangst genomen!!! Jullie mogen weleens goed naar de pakketbezorgers kijken die jullie in dienst hebben of in dienst nemen of ze hun vak wel goed verstaan! Want nu moet ik maar afwachten of mijn pakketje wel wordt afgeleverd bij de afhaallocatie en niet stiekem weggesluisd wordt door jullie. Ik heb deze klacht ook doorgeven aan de verzender van het pakketje. En uiteraard mag u dit als een OFFICIËLE KLACHT noteren!!Gewenste oplossing
Dat de desbetreffende pakketbezorger streng wordt toegesproken op zijn/haar gedrag.En dat ik van diegene excuses krijgt d.m.v. een email.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.