Klacht POSTNL: Pakketbezorger weigert op dit adres te bezorgen.

Nomy

De vaste pakketbezorger van deze regio slaat ons adres structureel (lees: doelbewust) over zodat zelfs de benodigde zorgmiddelen van MediReva niet aan huis worden bezorgd.
De afgelopen weken hebben we meermalen gebeld met de klantenservice van Postnl maar wat met de klachten gebeurt, blijft een raadsel want het wordt intern "opgelost". Er kan niet worden beloofd of er een einde komt aan deze terreur. Vanmiddag hebben we 6 pakketten afgehaald bij een afhaallocatie. N.b. 8 km van ons huis vandaan. De zorgmiddelenpakketten pasten ternauwernood in onze personenauto.
En dit is niet de eerste keer!! Wat kunnen wij doen als Post nl niets doet?

Op zijn minst een terugkoppeling van de leidinggevende en een daadwerkelijke aanpak.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de bezorger uw adres structureel en zelfs doelbewust overslaat. Dat is natuurlijk een merkwaardige en kwalijke situatie. Ik zie in het systeem dat deze maand twee klachten zijn geregistreerd; één op woensdag 13 januari en één op donderdag 14 januari. Beide klachten zijn momenteel nog in behandeling. Hierdoor kan ik u op dit moment niet informeren over de verdere afhandeling van de klacht. Daar staan wij als klantenservicemedewerkers buiten. Uw verzoek om terugkoppeling is wel doorgegeven, maar kan niet gegarandeerd worden.

Mocht u nog geen contact hebben gehad met MediReva hierover, dan zou u kunnen overwegen dat alsnog te doen. Als onze directe opdrachtgever en betalende klant kan ook MediReva hierover een klacht indienen, omdat de dienst die wij met hen zijn overeengekomen niet naar behoren wordt uitgevoerd.

Nomy
De aangeboden oplossing is dezelfde als alle keren hiervoor en waar het dezelfde klacht betrof, namelijk dat de postbezorger is aangesproken op zijn gedrag. Dezelfde klacht sleept al een aantal maanden. Gerede twijfel bestaat derhalve dat deze aanpak niet veel resultaat zal opleveren en dat we voortaan onze pakketten bij de ophaallocatie zullen moeten afhalen. Zou Radar misschien helpen?