Klacht POSTNL: Pakketbezorger weigert op dit adres te bezorgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 511703
Gebruiker
Nomy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De vaste pakketbezorger van deze regio slaat ons adres structureel (lees: doelbewust) over zodat zelfs de benodigde zorgmiddelen van MediReva niet aan huis worden bezorgd.
De afgelopen weken hebben we meermalen gebeld met de klantenservice van Postnl maar wat met de klachten gebeurt, blijft een raadsel want het wordt intern "opgelost". Er kan niet worden beloofd of er een einde komt aan deze terreur. Vanmiddag hebben we 6 pakketten afgehaald bij een afhaallocatie. N.b. 8 km van ons huis vandaan. De zorgmiddelenpakketten pasten ternauwernood in onze personenauto.
En dit is niet de eerste keer!! Wat kunnen wij doen als Post nl niets doet?

De oplossing

Op zijn minst een terugkoppeling van de leidinggevende en een daadwerkelijke aanpak.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat de bezorger uw adres structureel en zelfs doelbewust overslaat. Dat is natuurlijk een merkwaardige en kwalijke situatie. Ik zie in het systeem dat deze maand twee klachten zijn geregistreerd; één op woensdag 13 januari en één op donderdag 14 januari. Beide klachten zijn momenteel nog in behandeling. Hierdoor kan ik u op dit moment niet informeren over de verdere afhandeling van de klacht. Daar staan wij als klantenservicemedewerkers buiten. Uw verzoek om terugkoppeling is wel doorgegeven, maar kan niet gegarandeerd worden.

    Mocht u nog geen contact hebben gehad met MediReva hierover, dan zou u kunnen overwegen dat alsnog te doen. Als onze directe opdrachtgever en betalende klant kan ook MediReva hierover een klacht indienen, omdat de dienst die wij met hen zijn overeengekomen niet naar behoren wordt uitgevoerd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nomy
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dezelfde als alle keren hiervoor en waar het dezelfde klacht betrof, namelijk dat de postbezorger is aangesproken op zijn gedrag. Dezelfde klacht sleept al een aantal maanden. Gerede twijfel bestaat derhalve dat deze aanpak niet veel resultaat zal opleveren en dat we voortaan onze pakketten bij de ophaallocatie zullen moeten afhalen. Zou Radar misschien helpen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen