Opgelost door POSTNL: Pakketbezorging door POSTNL is dramatisch slecht.

content Opgelost
Pakketbezorging_POSTNL

Pakketbezorging door POSTNL is weer een drama. Donderdag 05-09-2019 boeken besteld bij De KNNV (levering geschiedt door het Centraal Boekhuis). Zaterdagmorgen rond 09:00 wordt pakket aangeboden, maar ik ben dan niet in de gelegenheid om het pakket aan te nemen. Geen briefje in de brievenbus van de pakketbezorger. Ook daarna blijft het stil, geen tweede bezorging! Na telefonisch contact met De KNNV en contact tussen De KNNV en CB blijkt uiteindelijk dat mijn pakket bij De Primera in Wageningen ligt.

Daar mijn verhaal gedaan, maar zonder Track & Trace code geen pakket! Maar weer gebeld met De KNNV om de Track & Trace code boven water te krijgen. Dat lukt en eindelijk ontvang ik alsnog mijn pakket. De pakketbezorging heeft zo veel weg van een puzzelopdracht. Wellicht schort het hier met name aan een passende beloning en opleiding van de pakketbezorgers door POSTNL. Volgens de medewerker op het afhaalpunt regent het klachten over de pakketbezorging van POSTNL.

Ik heb het probleem zelf al opgelost!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger geen briefje heeft achtergelaten na de gemiste bezorgpoging op 7 september, waardoor u niet wist dat het pakket al bij een PostNL locatie voor u klaar lag. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mailadres?

Bedankt voor de aanvullende informatie. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

Ik heb uw klacht doorgegeven. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de chauffeur en passende maatregelen nemen om de bezorging zo spoedig mogelijk te verbeteren.

Pakketbezorging_POSTNL