Klacht POSTNL: Pakketbezorging door PostNL vindt NOOIT plaats op de aangegeven tijd.

M.L. van Giezen

Ik zit te wachten op de bezorging van een pakket. Volgens de Postnl website zal dit pakket vandaag (30 april) worden bezorgd tussen 9:00 en 11:30. Het is nu 13:30 en raad eens: Nog steeds geen pakket bezorgd. Dus de hele ochtend voor niets thuis gebleven.
Overigens bezorgt Postnl NOOIT op de aangegeven tijd.Het meest ergerlijke is natuurlijk als ze aangeven dat er in de middag bezorgd wordt en je dus 's morgens gewoon een boodschap gaat doen om vervolgens een briefje in je brievenbus te vinden waarop staat dat de bezorger je niet thuis heeft getroffen.

PostNL zou moeten zorgen dat pakketten daadwerkelijk op het beloofde tijdstip worden bezorgd. Waarom kunnen andere postbedrijven zich op het uur nauwkeurig aan een planning houden en lukt het PostNL niet om op een halve dag nauwkeurig te plannen?

Geachte heer, mevrouw Van Giezen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger nooit op de aangegeven tijd bij u langs komt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Het is natuurlijk helemaal niet fijn dat de bezorger altijd eerder of later is dan aangegeven. Echter zijn de tijden die worden aangegeven altijd een indicatie. Ze kunnen altijd eerder of later zijn door omstandigheden.

Jurgen
    PostNL