Klacht POSTNL: Pakketbezorging dumping naar afhaalpunt.

Klachtnummer
# 148306
Gebruiker
H. Stricker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketbezorging wordt schijnbaar niet meer gedaan op aanleveradres maar tegenwoordig gedumpt op pakketpunt die zelf afgehaalddient te worden.
Zeer irritant want zelfs afhaalpunt is niet dichtbij zijnde in de buurt.

De oplossing

Op het adres aanleveren die vermeld staat als afleveradres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Stricker,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging van het pakket dat u vanuit het buitenland verwachtte. Ik vind dit erg jammer om te horen. U geeft aan dat dit pakket rechtstreeks naar het afhaalkantoor is gebracht en niet eerst bij u aan de deur is aangeboden.

    Graag informeer ik u als volgt. Voor aangetekende zendingen uit het buitenland bieden wij sinds 1 oktober 2015 2 bezorgopties aan China Post aan. Indien er gekozen wordt voor basisdienstverlening, wordt het pakket inderdaad rechtstreeks op het postkantoor geleverd. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Indien u zeker wilt weten dat het pakket naar uw huisadres gaat, raad ik u aan hierover contact te leggen met de verzender van het pakket.

    Mocht u nu of in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groeten,
    Mena
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen