Klacht POSTNL: Pakketbezorging dumping naar afhaalpunt.

H. Stricker

Pakketbezorging wordt schijnbaar niet meer gedaan op aanleveradres maar tegenwoordig gedumpt op pakketpunt die zelf afgehaalddient te worden.
Zeer irritant want zelfs afhaalpunt is niet dichtbij zijnde in de buurt.

Op het adres aanleveren die vermeld staat als afleveradres.

Geachte heer Stricker,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorging van het pakket dat u vanuit het buitenland verwachtte. Ik vind dit erg jammer om te horen. U geeft aan dat dit pakket rechtstreeks naar het afhaalkantoor is gebracht en niet eerst bij u aan de deur is aangeboden.

Graag informeer ik u als volgt. Voor aangetekende zendingen uit het buitenland bieden wij sinds 1 oktober 2015 2 bezorgopties aan China Post aan. Indien er gekozen wordt voor basisdienstverlening, wordt het pakket inderdaad rechtstreeks op het postkantoor geleverd. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Indien u zeker wilt weten dat het pakket naar uw huisadres gaat, raad ik u aan hierover contact te leggen met de verzender van het pakket.

Mocht u nu of in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groeten,
    Mena