Opgelost door POSTNL: pakketbezorging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18718
Gebruiker
wi sponk
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Pakket is al ruim 2 weken onderweg naar mij, Als ik bel weten ze niet waar deze zich bevindt, ze kunnen mij niet doorverbinden met een leidinggevende enz. Als ik bij mijn status online ga kijken op hun website staat er dat bezorger tussen 12.30 en 14.30 uur het pakketje komt afleveren. Ik voor niks WEER thuis gebleven, want niks geen bezorging! ik weer gebeld naar PostNL Maar de vrouw die mij te woord staat kon mij wederom niets vertellen alleen dat pakje in een depot is van PostNL!!! Schandalig... Men beweerd dat het pakketje niet is aangeboden terwijl ik in mijn brievenbus een kaartje vindt met daarop: Wij zijn aan de deur geweest blablabla. Er komt nog bij dat er betaald is voor een bezorging en dus moet daar dienst geleverd voor worden! Ook heeft afzender een afspraak met PostNL dat pakketten die hun versturen binnen 48 uur worden bezorgd... Dit is weer typisch een voorbeeld van HUN HEBBEN MACHT (denken ze) IK WIL MIJN PAKKET.... meer niet.....

De oplossing

Dat PostNL eens doet waar ze voor betaald krijgen!!!!! PostNL is overigens niet de enige..

Ik keek nu net bij de status van mijn bestelling en die is gauw veranderd in bezorging: datum onbekend.... Hoe schijnheilig is dit NA mijn telefoontje naar hun.
Gelukkig heb ik alles uitgeprint!!!!!!
En op mijn camerabewaking is overigens te zien dat er een POSTNL bezorger (vaste bezorger hier in de regio!) een kaartje in mijn brievenbus deed en niet eens heeft aangebeld OOK heeft hij dit keer niet gepoogd om het pakketje bij mijn buren af te leveren wat hij normaal altijd wel doet/deed) OJA HET BETROF EEN VERJAARDAGS KADO VOOR MIJN KIND DIE IK VER OP TIJD BESTELD HAD.... ze moeten zich schamen.... ruim 2 weken doen ze er niet eens over vanuit het Buitenland Maargoed... ze zullen hun smoes wel weer klaar hebben staan.. Geen Wonder dat Postnl al tig namen hiervoor hadden als ze elke keer "failliet" gaan.... 1 keer raden aan wie het te danken is.. Er komt trouwens nog bij .. dat gewone post zelfs vaak niet aankomt.. En dan betaald de burger 50 cent op dit moment voor een levering .. En als je hiervoor belt of navraagd krijg je als antwoord.... "Ja mevrouw dan zou ik het aangetekend versturen dan weet u zeker dat het aankomt" Yeah right.... dat gaat beetje duur kosten he deze taferelen! Als deze bewering juist is, moeten ze de postzegels afschaffen maar dat zal nooit gebeuren.. NIemand kan dat betalen! Als niemand zijn of haar mond opentrekt, zal deze taferelen alleen maar erger worden..

11 reacties

  1. Auteur
    wi sponk
    Datum
    KLACHT
    Pakket is al ruim 2 weken onderweg naar mij, Als ik bel weten ze niet waar deze zich bevindt, ze kunnen mij niet doorverbinden met een leidinggevende enz. Als ik bij mijn status online ga kijken op hun website staat er dat bezorger tussen 12.30 en 14.30 uur het pakketje komt afleveren. Ik voor niks WEER thuis gebleven, want niks geen bezorging! ik weer gebeld naar PostNL Maar de vrouw die mij te woord staat kon mij wederom niets vertellen alleen dat pakje in een depot is van PostNL!!!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sponk,Hartelijk dank voor uw reactie.
    Erg spijtig te horen dat uw pakket niet naar behoren is bezorgd.Om te kunnen achterhalen wat er met het pakket is gebeurt, zal er een onderzoek moeten worden gestart. Dit kan alleen de afzender doen.
    Ik adviseer u daarom contact op te nemen met de afzender.Ik wil u uiteraard excuses aanbieden voor het ontstane ongemak, en hoop dat via het onderzoek van de afzender, duidelijk wordt, wat er met het pakket is gebeurt.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    wi sponk
    Datum
    Het is werkelijk ongelooflijk. In mijn mailtjes naar jullie staat dat de afzender allang contact met jullie heeft gehad!!!!!En alles wat jullie wensten heeft uitgevoerd.Is dit een actie om tijd te rekken van PostNL?
    Ik heb al 3 excuses binnen van jullie en ben het meer dan zat.
    De reactie van Iteke is ook een standaard tekst die je krijgt. Ook heb ik dit antwoord al aan de telefoon gehad. Het is in JULLIE DEPOT dus JULLIE HOREN EXACT te weten waar dit pakketje uithangt!
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sponk, Ik begrijp dat mijn reactie aan u misschien als een standaard reactie bij u aankomt. Dat is zeker niet de bedoeling.Verder geeft u aan dat de afzender contact met ons heeft gehad. Helaas is dat in deze melding niet aangegeven. Aangezien ik geen inzage heb in het email verkeer van onze klachtenservice was ik hiervan niet op de hoogte.Omdat de afzender heeft betaald voor de verzending kan deze een onderzoek starten en ,afhankelijk van de wijze van verzenden en/of eventuele afspraken met PostNL, aanspraak maken op schadevergoeding.Ik hoop dat ik u met dit antwoord volledig heb geïnformeerd en wil u vragen deze melding op afgehandeld te zetten.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    wi sponk
    Datum
    Goedemiddag, ik hou deze klacht in behandeling daar ik een pakket verwacht en hem niet ontvangen heb. Ik zelf het idee heb dat deze is zoekgeraakt. De afzender heeft idd er alles aangedaan wat in zijn vermogen ligt (mailtjes heb ik hier met alle bewijzen!) Het is voor mij en voor afzender pas afgehandeld als pakketje boven water is en aangeboden wordt! Soms is een verzending onvervangbaar.
    Ik word netjes elke dag op de hoogte gehouden door afzender.
    Met vr. gr.
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Sponk,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen ons best om de door de afzender aan ons overgedragen zendingen zo spoedig mogelijk bij de beoogde geadresseerde aan te bieden. Helaas lukt dit soms om verschillende redenen niet altijd.Van wat ik in onze systemen heb kunnen vinden aan informatie, heeft de afzender inderdaad een onderzoek bij ons opgestart welke inmiddels is afgehandeld naar de afzender toe.De afzender heeft het bericht ontvangen dat de beoogde zending helaas als vermist wordt beschouwd en dat de verdere afhandeling volgens de voorwaarden van de door de afzender gekozen verzendwijze zal geschieden.Wij verwijzen geadresseerden naar de afzender omdat wij in deze niks voor een geadresseerde kunnen betekenen anders dan onze excuses te maken voor het ondervonden ongemak.De afzender is onze opdrachtgever en daarmee voor ons de reclamerende partij. U bent de klant van de afzender en de afzender is onze klant. In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  7. Auteur
    wi sponk
    Datum
    Heb geen toelichting meer.. Het is "vechten" tegen machtpositie dus tijd voor wat actie denk ik... Ondanks dat ik het van Frouktje begrijp.. ik ben klant van afzender en afzender klant vasn postnl. maar ben daar niet mee geholpen!. WANT ik heb ook klanten en ook mijn post komt deels nooit aan of veeeel te laat namelijk. Dus nu draai ik het even om de zaak.
    Na zeker 9 klachten over verkeerde postbezorging, komt post nog verkeerd aan....... Heb ik hier toch net een klacht over gemeld. Tsja...
  8. Auteur
    wi sponk
    Datum
    de postbode slaapt, postbode had zijn dag niet, andere postbode want de vaste is ziek.. kan gebeuren hoor.. maar zo vaak in korte periode?! Denk dat een kadobon van Hans Anders niet verkeerd is.. dan krijgt hij er nog 2 ook, kan hij deze delen met een collega haha....Sneu dat dit hier maar een geintje van moet maken... Lees de klachten toch eens aub.. allemaal zelfde soort klachten...
  9. Auteur
    wi sponk
    Datum
    O en nog iets.. ik lees bij elke klacht dat ze telefonisch niet bereikbaar waren... Toch vreemd.... Bij bijna elke klacht hmmzzz.. Ik had mijn Telefoon voor mij liggen maar niks geen Telefoontjes gemist!!!!! dus ik ben NIET gebeld. En heb zeker al van 4 verschillende mensen van POSTNL een excuus... en ze kwamen er alle 4 niet doorheen (Telefonisch?) Sja.....RIGHT
  10. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Sponk,Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. U geeft aan dat ook briefpost niet altijd correct bij u wordt bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Aan de hand van uw gegevens heb ik gecontroleerd of u eerder contact heeft gehad met onze Klantenservice. Betreffende de bezorging van briefpost, heb ik gezien dat u op
    7 januari 2013 via onze website een klacht hebt ingediend. Eerdere klachten hierover heb ik helaas niet kunnen vinden. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgers in uw wijk. De bezorgers zullen worden aangesproken op de bezorgkwaliteit. Nogmaals mijn excuses voor het hierdoor ontstane ongemak. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  11. Auteur
    wi sponk
    Datum
    klacht afgehandeld, hoop ik.. Het wordt gewoon tijd dat er van hogere hand ingegrepen wordt, dit blijft mijn mening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wi sponk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen