Klacht POSTNL: Pakketbezorging

Klachtnummer
# 71378
Gebruiker
EKuijl
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 8/8/2014 heeft Azerty een postpakket verstuurd. Deze zou op 9/8/2014 bezorgd worden of uiterlijk 11/8/2014. In de loop van de ochtend van 9/8/2014 (na het verzetten van enkele afspraken kon ik op track-trace lezen dan de bezorgdag uitgesteld werd naar 11/8/2014. Op 11/8/2014 vroeg uit de veren want de genoemde bezorgtijd was tussen 8.30-21.30!!! Deze tijd zou nog wel aangepast worden. Gelukkig maar want een hele dag binnen met een zoontje van 15mnd is niets. Tegen de middag na tig keer track-trace te controleren bleef de tijd gelijk en het pakketje in het sorteercentrum. Tegen vijf uur nog contact gezocht met azerty en pakketje zou nog wel komen. NIET DUS!
Tegen 18.00 uur na het checken van track-trace (voor de zoveelste keer) bleek de bezorgdatum weer gewijzigd; 12/8/2014 tussen 12.00-16.30. Zonder reden en geen bericht verder.
Helaas wel voor morgenochtend een installateur geregeld... Wat moet deze persoon doen als het pakketje er niet is?

De oplossing

Postpakket morgenochtend 12/8/2014 op ander adres geleverd zodat de installateur toch bezig kan en ik geen dikke rekening krijg.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kuijl,Ik snap dat het erg vervelend is als uw zending vertraging heeft. Uw zending is helaas in het verkeerde sorteercentrum terecht gekomen. Helaas wordt er in het weekend niet gesorteerd. Daardoor is uw zending dinsdag pas bij u aangeboden. Volgens mijn gegevens heeft u hem wel ontvangen. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    EKuijl
    Datum
    Als het pakketje zaterdag al bij een verkeerd sorteercentrum was dan had er op zijn minst bij track&trace kunnen staan dat het pakketje ook op maandag niet meer zou komen! Want dat was toen ook al bekend, toch? Dan had er veel eerder dan maandag avond (19.00uur!!!) op track&trace kunnen staan dat het pakketje niet meer kwam. En had ik niet de hele dag voor niks zitten wachten...En ja uiteindelijk is het pakketje dinsdags na 16:30uur alsnog gebracht. Makkelijke afhandeling zo...
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kuijl, Hartelijk dank voor uw reactie.- Op internet wordt de verwachte datum (en het verwachte tijdstip) van bezorging aangegeven
    - 98% van de zendingen (gemiddeld ca. 400.000 per dag) wordt de eerstvolgende werkdag na verzending aangeboden.Op MijnPakket geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. Sorteerfouten worden o spoedig mogelijk verwerkt in Mijn Pakket. Daarnaast is de e pakketbezorger afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is Hopelijk zullen toekomstige pakketten binnen de gestelde indicatie termijn bij u arriveren.Er van uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,F.Pijl
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?