Klacht POSTNL: pakketen blijven steken op of worden teruggestuurd van amsterdam international mail centre

virgilspier

Ik heb op 5 juni 2017 een paar schoenen besteld uit Polen onder het nummer RR062995421PL. Er werd aangegeven dat het pakket bij het Amsterdam international mail centre aangekomen was. Hier bleef het een maand liggen en werd weer terug gestuurd zonder dat het naar mijn weten aangeboden is bij mij. het pakket werd daarna nogmaals gestuurd onder het order nummer RR062997263PL. Er stond dat het item bezorgd was en dat er een delivery notice was. Ik ben toen naar Primera Luna, Brink 34, 1188 NC. Amstelveen gegaan om het pakket op te halen maar het was er niet. Nu zie ik dat de delivery gemist is en dat het pakket wederom terug gestuurd wordt. Ik heb beide keren geen notitie gekregen wanneer het aanwezig was en waar het opgehaald kon worden. wat is hier precies gebeurd?

Ik heb nu een ander pakket uit Polen onder het nummer RR043332549PL en die is 21 juli geaccepteerd bij het Amsterdam international mail centre. wat kan ik doen om te zorgen dat het pakket dit keer wel aankomt?

ik wil dat het mijn pakketen aankomen en dat ik duidelijkheid heb wanneer en waar ik het kan ophalen

Geachte heer, mevrouw Spier,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen en dat hierdoor dit pakket inmiddels retour is gegaan doordat u niet op de hoogte was van het feit waar uw pakket is afgegeven. Mijn excuses hiervoor.

Hiervan heb ik een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar deze melding zal worden gebruikt om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

Ik heb nog wel een tip voor u. U hoort natuurlijk altijd bericht te ontvangen, maar mocht u vaker pakketten uit het buitenland ontvangen, dan kunt u via deze website nakijken of de zending al in Nederland is en dan kunt u ook de Nederlandse barcode alvast zien en de zending in de gaten houden.
    Dit is de website; https://www.internationalparceltracking.com/Default.aspx#/search

U kunt dan als land Nederland kiezen en uw postcode invoeren en in plaats van de 3S code kunt u dan de buitenlandse code invoeren. Als het pakket in Nederland is verwerkt en aangekomen dan zult u status informatie zien en de Nederlandse barcode. Als dit nog niet het geval is, dan is het pakket er nog niet en kunt u het een paar dagen later eventueel weer eens proberen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet