Klacht POSTNL: pakketen van waarde achtergelaten in openbare ruimte

Proudnerds

Pakket van waarde word achtergelaten in openbare ruimte zonder melding. in het verleden vaker gebeurd omdat ze de deur niet kunnen vinden. (wat frapant is want als je de gang doorkijkt kijk je er recht tegen aan en staat het met koeienletters op de deur.)

zorgen dat de chauffeur ten alle tijden het pakket in ontvangst laat nemen door een collega, en mocht dit niet het geval zijn het pakket weer meenemen ipv achter te laten in een ruimte waar iedereen het mee kan nemen.

zolang we in corona tijd zitten en niet hoeven te tekenen is dit niet te achterhalen als hij onze naam kent en die noteert.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze bezorgers pakketten onbeheerd achterlaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat deze bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

PostNL Klantenservice=

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit uitgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen om herhaling te voorkomen. Dit wordt intern verwerkt, u ontvang geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er van verwachten dat dit niet meer voor zal komen, na maximaal twee werkdagen.