Klacht POSTNL: pakketen van waarde achtergelaten in openbare ruimte

Klachtnummer
# 458630
Gebruiker
Proudnerds
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket van waarde word achtergelaten in openbare ruimte zonder melding. in het verleden vaker gebeurd omdat ze de deur niet kunnen vinden. (wat frapant is want als je de gang doorkijkt kijk je er recht tegen aan en staat het met koeienletters op de deur.)

De oplossing

zorgen dat de chauffeur ten alle tijden het pakket in ontvangst laat nemen door een collega, en mocht dit niet het geval zijn het pakket weer meenemen ipv achter te laten in een ruimte waar iedereen het mee kan nemen.

zolang we in corona tijd zitten en niet hoeven te tekenen is dit niet te achterhalen als hij onze naam kent en die noteert.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze bezorgers pakketten onbeheerd achterlaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat deze bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice=
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit uitgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen om herhaling te voorkomen. Dit wordt intern verwerkt, u ontvang geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u er van verwachten dat dit niet meer voor zal komen, na maximaal twee werkdagen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?