Klacht POSTNL: Pakketen worden doorgestuurd naar PLUS Heerlerheide en kunnen niet terug gevonden worden bij de bali

AGJDEBRUIJN

Pakketen worden doorgestuurd naar PLUS HEERLERHEIDE en kunnen niet terug gevonden worden bij de balie .

Ieder bedrijf moet zijn eigen oplossingen aanbieden bij een klacht . Vooral een klacht serieus nemen , en vooral een "boodschap "naar de call center van de klachtendienst ," begin eens met de klant die een klacht heeft een oplossing aan te bieden , en zich niet uit de voeten maken met "zelfs Leugens" aan de telefoon te vertellen , waardoor de klant nog meer gefrustreerd geraakt .

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending uit het buitenland. Deze kon de zending niet vinden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat uw zending niet gevonden kon worden. Ik heb de scans en mijn systeem bekeken en zie dat de zending inmiddels retour is gestuurd. Dat proces kunnen we spijtig genoeg niet meer tegenhouden. Ook zie ik dat hier ook een klacht voor is aangemaakt zodat het met de betreffende locatie besproken kan worden. Ik raad u aan om dit verder te melden bij de verzender. Wellicht kunnen zij alvast een nieuwe zending toesturen.