Klacht POSTNL: pakketen worden niet bezorgt.
Details
De klacht
Geachte heer/mevrouw,Wij wonen in de wijk maatweg/hoogland (amersfoort). Nu heeft onze straat niet zo heel lang geleden een andere postcode gekregen namelijk 3813. Deze postcode valt volgens mij onder de wijk schothorst. Onze pakketten belanden dan ook steevast tussen wal en schip, als we geluk hebben kunnen we ze op eigen initiatief ophalen bij het pakketcentrum/sorteercentrum in schothorst.
Wij denken dat het hier mis gaat, wellicht helpt het ook niet mee dat we op een schip wonen. Al moet dit eigenlijk niet veel uitmaken, we hebben een adres, een voordeur en blijven het hele jaar door op onze plek liggen. Voor de duidelijkheid, wij ontvangen zowel zakelijk als privé geen pakketen op ons adres. Wij treffen geen 'Wij hebben u gemist' briefje aan en pakketten worden ook niet bij onze buren aangeboden. Dit terwijl wij een brievenbus direct aan de straat hebben staan. Er komt simpelweg niemand langs om deze te bezorgen...
Na vele pogingen bij de klanten service is er geen reactie en/of een oplossing geboden...
De oplossing
Graag zou ik willen dat PostNL mijn klacht een keer in behandeling nam...Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.