Klacht POSTNL: pakketen worden niet bezorgt.

Klachtnummer
# 393618
Gebruiker
BoterKat#670
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Wij wonen in de wijk maatweg/hoogland (amersfoort). Nu heeft onze straat niet zo heel lang geleden een andere postcode gekregen namelijk 3813. Deze postcode valt volgens mij onder de wijk schothorst. Onze pakketten belanden dan ook steevast tussen wal en schip, als we geluk hebben kunnen we ze op eigen initiatief ophalen bij het pakketcentrum/sorteercentrum in schothorst.

Wij denken dat het hier mis gaat, wellicht helpt het ook niet mee dat we op een schip wonen. Al moet dit eigenlijk niet veel uitmaken, we hebben een adres, een voordeur en blijven het hele jaar door op onze plek liggen. Voor de duidelijkheid, wij ontvangen zowel zakelijk als privé geen pakketen op ons adres. Wij treffen geen 'Wij hebben u gemist' briefje aan en pakketten worden ook niet bij onze buren aangeboden. Dit terwijl wij een brievenbus direct aan de straat hebben staan. Er komt simpelweg niemand langs om deze te bezorgen...

Na vele pogingen bij de klanten service is er geen reactie en/of een oplossing geboden...

De oplossing

Graag zou ik willen dat PostNL mijn klacht een keer in behandeling nam...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat de bezorger deze pakketten niet heeft aangeboden en u geen briefjes heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace van een pakket waarbij dit onlangs is voorgevallen?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen