Opgelost door POSTNL: Pakketje 3SKABA709462305 verkeerde poscode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403984
Gebruiker
Lindsay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is iets fout gegaan met de postcode en nu komt mijn pakketje aan o0 een ander adres in een andere regio. Wat te doen???

De oplossing

De postcode wijzigt van 6931 naar 6431. Dan kan die alsnog aankomen bij mij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Lindsay
    Datum
    Het is opgelost . Thanks

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lindsay
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen