Klacht POSTNL: Pakketje afgeleverd in A'dam international mail center

Klachtnummer
# 406467
Gebruiker
RenJ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via AliExpres een pakketje besteld. Ik krijg de volgende melding:
[NL,AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE]Wait for customer pickup
2019-11-28 18:45:00

Hoe kan ik dit pakketje thuis krijgen?

De oplossing

Ik wil graag het pakket op mijn huisadres ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is het niet te achterhalen waar uw pakket is gebleven. Het pakket is binnen Nederland niet te volgen. De "U" in de track & trace code staat in dit geval ook voor Untracked en zal naar alle waarschijnlijkheid bezorgd worden via briefpost. Mocht het te lang duren voordat u uw pakket ontvangt, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?