Klacht POSTNL: Pakketje al zins 5 december onderweg naar land van bestemming...

Pakketje weg

Waarom is mijn pakketje al zins 5 december onderweg naar land van bestemming (griekenland) geen updates op track n trace zins 8 december.
Wel geinig betalen om pakket te laten verzenden en dan vervolgens niet afleveren het is niet de eerste keer dat iets niet aan komt. Maar dit keer heb ik er bijna 100 euro voor neer gelegd en vindt ik het natuurlijk niet normaal dat pakketje als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Postnl zelf kun je amper bereiken voor vragen of dat soort dingen.

Waar zit mijn pakket of wat is het probleem. Stuur het terug naar mij of breng het naar het huis waar ik het aan verstuurt heb.

Geachte heer Hippert,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen omtrent de status van uw zending naar Griekenland.

Ik zie dat u uw melding eveneens heeft ingediend via onze social media-kanalen. Langs die weg is uw verzoek aangemaakt en verwerkt. Uw melding op dit forum wordt als afgesloten beschouwd. Zodra er voortgang is in uw onderzoek, nemen wij contact met u op.

Sven
    PostNL