Klacht POSTNL: Pakketje bij buren afgegeven onleesbaar kaartje bezorger

Klachtnummer
# 389698
Gebruiker
Markpop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket bij buren, onleesbaar afhaalnummer op het TNT kaartje, het pakketje is ontraceerbaar in dit digitale tijdperk.
De bezorger is niet te traceren en men gebruikt geen systeem waarin men vastlegt waar en aan wie men het pakketje afgeeft.

De oplossing

De bezorger laten registreren waar deze het pakket heeft afgegeven of een schrijfcursus in het duidelijk schrijven van cijfers.

2 reacties

  1. Auteur
    Markpop
    Datum
    Het pakketje is terecht, was doorgegeven aan een andere buur daar kan TNT weer niets aan doen. Het blijft lastig als pakketjes bij buren worden afgegeven dit kan dus ook gebeuren en buren geen nummerwijziging doorgeven waar je het pakketje wel op kan halen.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de aflevering van uw pakket. Graag informeer ik u.

    Hartelijk dank voor uw update, goed om te vernemen dat het pakket inmiddels terecht is. Uiteraard dient de bezorger op het briefje wel duidelijk de barcode te vermelden, excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice