Klacht POSTNL: Pakketje bij buren afgegeven onleesbaar kaartje bezorger

Markpop

Pakket bij buren, onleesbaar afhaalnummer op het TNT kaartje, het pakketje is ontraceerbaar in dit digitale tijdperk.
De bezorger is niet te traceren en men gebruikt geen systeem waarin men vastlegt waar en aan wie men het pakketje afgeeft.

De bezorger laten registreren waar deze het pakket heeft afgegeven of een schrijfcursus in het duidelijk schrijven van cijfers.

Markpop
    Het pakketje is terecht, was doorgegeven aan een andere buur daar kan TNT weer niets aan doen. Het blijft lastig als pakketjes bij buren worden afgegeven dit kan dus ook gebeuren en buren geen nummerwijziging doorgeven waar je het pakketje wel op kan halen.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de aflevering van uw pakket. Graag informeer ik u.

Hartelijk dank voor uw update, goed om te vernemen dat het pakket inmiddels terecht is. Uiteraard dient de bezorger op het briefje wel duidelijk de barcode te vermelden, excuses dat dit in uw geval niet is gebeurd.