Klacht POSTNL: Pakketje bij de buren bezorgd, terwijl ik thuis was.

Louco91

Vorige week heb ik via een webwinkel een kado voor een vriendin besteld.
Via de site van post.nl heb ik bijgehouden wanneer het pakketje thuis bezorgd zou worden en was daarom op dit tijdstip speciaal thuis om het pakketje in ontvangst te nemen.
Helaas is het pakket bezorgd bij de buren, wat vreemd is aangezien ik thuis zat te wachten op het pakket. Ik heb geen briefje in mijn brievenbus bij welke buren mijn pakket is afgegeven.
Ik kon dit toevallig zien via de site die ik steeds bij heb gehouden.
Nu heb ik een kwartier nadat de bestelling blijkbaar bij de buren is afgeleverd bij mijn buren aangebeld. Helaas niet thuis!

Als ik dit had geweten, was ik niet speciaal eerder naar huis gekomen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen!

P.S: kan ik er vanuit gaan dat de informatie die staat aangegeven bij welke buren het pakket is bezorgd daadwerkelijk klopt?

Geachte mevrouw De Weerd, Vervelend te vernemen dat uw pakketje niet bij u thuis is aangeboden terwijl u wel gewoon thuis was. Excuses voor het ontstane ongemak. Graag ontvang ik de barcode van de zending welke bij uw buren was geleverd om hiervan een klacht op te maken. Heeft u deze zending inmiddels wel in uw bezit? U kunt ervan uitgaan dat de informatie welke wordt aangegeven, over het algemeen juist is (uitzonderingen daar gelaten). Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Irene