Opgelost door POSTNL: Pakketje bij Duane

content Opgelost
Kpopfan101

Mijn pakketje ligt al een paar dagen bij de duane (NLAMSA) en DHL zegt dat die na de duane naar jullie toe komt, maar ik heb sinds dien nog geen update gehad! En het is nu al ongeveer een week zo!

Checken waar mijn pakketjes is en hem zo snel mogelijk af te leveren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket uit het Buitenland nog niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn advies is om het formulier op: www.postnl.nl/bva in te vullen. Deze informatie heeft de douane nodig om uw pakket te verwerken. Zodra het pakket verwerkt is, dan moet u informatie kunnen achterhalen via: www.internationalparceltracking.com/ Houd deze website de komende tijd goed in de gaten. Mocht u het pakket volgende week nog steeds niet kunnen vinden via deze website, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Kpopfan101