Opgelost door POSTNL: Pakketje bij Duane

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 359663
Gebruiker
Kpopfan101
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje ligt al een paar dagen bij de duane (NLAMSA) en DHL zegt dat die na de duane naar jullie toe komt, maar ik heb sinds dien nog geen update gehad! En het is nu al ongeveer een week zo!

De oplossing

Checken waar mijn pakketjes is en hem zo snel mogelijk af te leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket uit het Buitenland nog niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn advies is om het formulier op: www.postnl.nl/bva in te vullen. Deze informatie heeft de douane nodig om uw pakket te verwerken. Zodra het pakket verwerkt is, dan moet u informatie kunnen achterhalen via: www.internationalparceltracking.com/ Houd deze website de komende tijd goed in de gaten. Mocht u het pakket volgende week nog steeds niet kunnen vinden via deze website, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kpopfan101
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen