Klacht POSTNL: Pakketje bij een bezorgkantoor geen briefje in brievenbus

Mia

Ik heb een pakketje op aliexpress besteld en de status daarvan is dat mijn pakketje bij een bezorgkantoor is aangekomen nu heb ik geen briefje door mijn brievenbus gekregen dus zou niet weten waar die is.

Uitzoeken waar mijn pakketje is

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Op dit moment is er nog geen informatie te vinden. Mocht dit niet spoedig het geval zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan als opdrachtgever voor de verzending van het pakket een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst.