Klacht POSTNL: Pakketje blijft een maand liggen.

KRAV

Pakketje blijft één maand lang liggen. Volgens PostNL is het onderweg. Volgens USPS is het nog in Amsterdam (preparing shipment). Bellen met PostNL momenteel is echter niet te doen. Helpdesk is waarschijnlijk ge-outsourced naar Suriname.

Vind mijn pakket! En stuur het door graag.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket naar de Verenigde Staten. Uw pakket is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich enigszins zorgen begint te maken over de bezorging van dit pakket. Volgens mijn informatie is het pakket op donderdag 30 april naar het land van bestemming gestuurd. Vanaf dat moment zijn wij voor verdere updates afhankelijk van de vervoerder ter plaatse. Gezien er nog geen updates zijn binnengekomen is het mogelijk dat de vervoerder ter plaatse uw pakket nog niet verwerkt of ontvangen heeft. Vanwege de huidige omstandigheden kan een pakket naar de Verenigde Staten tot 50 dagen onderweg zijn. Als uw pakket na woensdag 17 juni niet is bezorgd kunt u een onderzoek bij ons aanvragen.

KRAV
50 dagen ? ! Zo...… dat is wat. Ik weet niet hoor, er is ook een claim ingediend op 11 mei voor een andere zending (verzonden op 10 februari 2020) RN889515275NL. Zou ook opgelost zijn... En sinds 11 mei hoor ik nog steeds niets. Ik ben gewoon niet tevreden.