Klacht POSTNL: Pakketje blijft onderweg

Klachtnummer
# 532250
Gebruiker
r wienholts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje is op
3 April ontvangen door post nl, na een aantal keren aanpassen staat het inmiddels nog steeds op bezorgtijden onbekend. Er komt geen duidelijkheid meer op de track en trace . Hoeft misschien niet snel, graag wel natuurlijk maar vooral behoefte aan duidelijkheid

Gr Rebecca Wienholts
6 April bezorgd worden, toen 7 april en vervolgens staat het op bezorgtijden onbekend .

De oplossing

Mij helderheid geven over de stand van zaken rondom het pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens is gebleken dat u de zending alsnog op 09/04 ontvangen heeft. Uiteraard ben ik het er met u over eens dat deze zending te lang onderweg is geweest. Helaas is het voor mij niet mogelijk om de oorzaak van de vertraging te achterhalen, wel wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen