Klacht POSTNL: Pakketje blijft onderweg

r wienholts

Pakketje is op
3 April ontvangen door post nl, na een aantal keren aanpassen staat het inmiddels nog steeds op bezorgtijden onbekend. Er komt geen duidelijkheid meer op de track en trace . Hoeft misschien niet snel, graag wel natuurlijk maar vooral behoefte aan duidelijkheid

Gr Rebecca Wienholts
6 April bezorgd worden, toen 7 april en vervolgens staat het op bezorgtijden onbekend .

Mij helderheid geven over de stand van zaken rondom het pakket

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens is gebleken dat u de zending alsnog op 09/04 ontvangen heeft. Uiteraard ben ik het er met u over eens dat deze zending te lang onderweg is geweest. Helaas is het voor mij niet mogelijk om de oorzaak van de vertraging te achterhalen, wel wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.