Klacht POSTNL: Pakketje blijft te lang bij post.nl liggen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333620
Gebruiker
Harrie703
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op een nederlandse site een ip camera gekocht!
Krijg ik een mail van het bedrijf dat het niet meer op voorraad is en hij binnen enkele weken geleverd wordt.
Weken zitten wachten krijg ik een brief van post.nl dat er een pakketje is binnen gekomen uit een niet europees land en dat ik gegevens moet opsturen over wat ik heb gekocht.
Ik heb een screenshot van mijn aankoop bewijs gestuurd waarop ook de betaalde btw en het bedrag van de post.nl verzend kosten staan.
Na enkele dagen maar weer een mail gestuurd waar mijn pakketje blijft en nu een week verder nog niets gehoord.
Wat is het moeilijk om netjes te blijven dit is namelijk niet de eerste keer dat ik wat heb met post.nl
Wat een..... bedrijf zeg pffff.

De oplossing

Niet alleen voor mij maar voor iedereen!! zorgen dat er geen klachten meer komen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Roestenberg,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als ik goed begrijp heeft u het pakket nooit ontvangen? Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de tracking code van het pakket
    - Het e-mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Harrie703
    Datum
    Deze mail heb ik opgestuurd.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het bericht van aankomst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u opgegeven barcode kan ik in ons systeem zien dat uw zending bij ons in het sorteercentrum is gegaan. De verwachting is dat deze in de komende dagen geleverd zal worden. Daarom vraag ik u nog een aantal dagen geduld te hebben. Is uw zending na 4 werkdagen nog niet afgeleverd, neem dan opnieuw contact met ons op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harrie703
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toch voor de 2e keer btw betalen voor hetzelfde artikel! Belastingdienst douane gebeld,deze man vertelde mij dat ik niet aan hun de btw had betaald. Contact gehad met de ombudsman die mij heeft doorverwezen naar het juridisch loket. Volgens juridisch loket moet ik een klacht indienen! Nou belastingdienst zou jullie reclame maar veranderen LEUKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen