Opgelost door POSTNL: pakketje dat door de brievenbus past is niet bezorgd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 340167
Gebruiker
APattynama
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketje dat door de brievenbus past is niet bezorgd.

De oplossing

het pakket is vrijdag 21-12 verzonden en zou dus zaterdag aankomen. Op de de track & trace gekeken en daar wordt gemeld dat het pakket een "niet bekend" bezorgtijd heeft! Ook heb ik geprobeerd via de service van POSTNL een klacht in te dienen, na alle gegevens ingevuld te hebben wat ook daadwerkelijk aangekomen was wordt ik in de wacht gezet en door verbonden naar een andere medewerker, daarna kreeg ik de melding dat er iets fout is gegaan en of ik nu maar wilde bellen, pfff ik snap wel dat mensen hier moe van worden, en ik ook dus!!!! onderneem actie en bezorg het pakket!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer Pattynama,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode 3SMYPA862126861 heb ik geprobeerd te achterhalen wat de huidige status is in het verzendproces. Aan mijn systeemgegevens te zien zal het pakket vandaag aangeboden worden op uw adres. Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Het tijdvak dat u bij uw zending ziet staan, kunnen wij helaas niet specifieker aan u doorgeven. We hopen desondanks dat u uw zending succesvol in ontvangst kunt nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
APattynama
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?