Opgelost door POSTNL: Pakketje door openstaand raam op eerste verdieping gegooit.

content Opgelost
Jeroen75

Vanochtend is een verwacht pakket wel op een hele slechte manier van eigen initiatief bezord. Wij waren op het tijdstip zelf niet thuis dus heeft de pakketbezorger
het pakketje maar door het openstaande raam op de eerste verdieping gegooit.
zonder briefje acter te laten en op de app stond dat het pakketje was bezorgd.
als je voor dit soort "Service" straks €7,25 moet gaan betalen. ben trouwens al lang over gestapt naar DHL.

Hun Pakketbezorgers manieren bij brengen. en dit soort pakketjes bij niet thuis
op PostNL punt achter laten. met een briefje in de bus.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket door een opstaand raam is gegooid. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

Jeroen75
Bezorger zal er op worden aangesproken

Ook een klacht indienen over ?