Opgelost door POSTNL: Pakketje door openstaand raam op eerste verdieping gegooit.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 401200
Gebruiker
Jeroen75
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanochtend is een verwacht pakket wel op een hele slechte manier van eigen initiatief bezord. Wij waren op het tijdstip zelf niet thuis dus heeft de pakketbezorger
het pakketje maar door het openstaande raam op de eerste verdieping gegooit.
zonder briefje acter te laten en op de app stond dat het pakketje was bezorgd.
als je voor dit soort "Service" straks €7,25 moet gaan betalen. ben trouwens al lang over gestapt naar DHL.

De oplossing

Hun Pakketbezorgers manieren bij brengen. en dit soort pakketjes bij niet thuis
op PostNL punt achter laten. met een briefje in de bus.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket door een opstaand raam is gegooid. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zullen wij uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger zal er op worden aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?