Klacht POSTNL: Pakketje heeft status "bezorgd", maar is niet bezorgd.

# 199176
Pierre

Mijn pakket zou bezorgd worden voor 14.00 3 december.
Ik had een code om mijn pakketje te volgen.
Ben de hele zaterdag thuis gebleven om te wachten op mijn pakket.
Rond 13.00 zag ik een pakketen busje rond rijden dus bleef uit het raam kijken.
Gek genoeg reed het busje gewoon voorbij aan mijn adres.
Toen ik daarna op track & trace keek was mijn pakket tot mijn schrik net afgeleverd.
Er was getekend met een a en een r.
Dat zijn net de begin letters van mijn achternaam.
Gek genoeg staat er dat het pakket is afgeleverd aan ene Nilssen.
Niemand hier in de buurt heet Nilssen.
Heb ook al alle buren gesproken.
Ik neig dus te denken richting valsheid in geschrifte.
Natuurlijk heb ik post.nl gebeld, maar dan wordt er geschermd met drukte met de feestdagen.
En dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het goed bezorgen van het pakket ?
Ik moet het regelen met de verzender.
Maar volgens mij is het vrij simpel om na te gaan wie toen op die datum, en tijd de postbode was.

Een onderzoek gaat 3 maanden duren lees ik op internet.
Vind dat eigelijk geen optie.
Door het slecht bezorgen moet ik het dus 3 maanden zonder mobiel doen.
Ik wil graag (prive natuurlijk) informatie ontvangen van post.nl zodat ik aangifte kan doen.

Erg jammer om te horen dat uw zending niet is afgeleverd terwijl de scangegevens dit wel aangeven en er tevens is getekend. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent en wil u dan ook namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden.

Volgens mijn gegevens heeft de afzender inmiddels ook een onderzoek laten starten naar deze zending. Dit is nog in volle gang op dit moment. Zodra er meer bekend is, wordt de afzender hier verder over geïnformeerd. Mijn advies is dan ook om met hen het contact te onderhouden. Zij kunnen het vervolgens verder met u afhandelen. Ik hoop uiteraard dat er snel meer duidelijkheid komt zodat u de zending alsnog in ontvangst kunt nemen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL