Klacht POSTNL: Pakketje helemaal kapot!!

Klachtnummer
# 391372
Gebruiker
selvd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een badzitje besteld voor mijn zoontje en heb deze in 5 stukken binnengekregen, terwijl er een duidelijke fel oranje sticker op die zak zat geplakt waar BREEKBAAR op staat !!

De oplossing

Het nieuwe zitje + eventuele verzendkosten vergoeden en zelf met het bedrijf regelen dat ik een nieuwe krijg!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de inhoud van uw pakket beschadigd is aangekomen, ondanks de vermelding ‘breekbaar’. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We gaan zo zorgvuldig mogelijk om met uw bezittingen. Spijtig genoeg is er kans op beschadiging tijdens het transport, bijvoorbeeld als uw pakket in de vervoerscontainer onderop de stapel terecht komt met zwaardere pakketten bovenop. Een degelijke verpakking en bescherming aan de binnenkant is daarom van groot belang. Voor een vergoeding en eventueel een nieuwe zending raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

    Graag wil ik nog wel melding maken van uw klacht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace-code van uw pakket?
    - Hoe was de zending en de inhoud verpakt?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen