Klacht POSTNL: Pakketje in andere brievenbus

Klachtnummer
# 393769
Gebruiker
Kihyunjase
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik bestel vaak via een buitenlandse site en het gaat altijd goed met de adressering maar voor het eerst heb ik een wat duurdere aankoop gedaan waarvoor ik al 2 maanden heb gewacht en ja hoor die doen ze in de verkeerde brievenbus. En mijn buurman van die nummer zegt niets van te weten. En van PostNL krijg ik doodleuk te horen wij doen geen onderzoek neem contact op met de afzender. Als het een Nederlandse webshop waren d’r mogelijkheden maar een buitenlandse afzender kan alleen met melden dat hij het heeft geshipt en naar het juiste adres waarop mijn mobiele nummer te zien is. Ze gaan nog kijken maar ik ben bang dat mijn geld weg is. Ik ben boos op PostNL maar ook mensen die andermans spullen zich toe-eigenen. Want postnl blijft maar volhouden wij hebben die pakket daar in de bus gedaan. En PostNL staat dit doodleuk toe.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket weer terecht is. Geef op zich een bewijs dat u daadwerkelijk aan die ene nummer het pakket heeft ingedaan.

2 reacties

  1. Auteur
    Kihyunjase
    Datum
    En uit frustratie ben ik vergeten te melden dat mijn dochter die dag thuis was en via de intercom heeft de postbode gezegd ik
    Doe het wel in de brievenbus. Dus argument van PostNL dat ze de zendingen doen via postcode en nummer is onjuist. Die avond heb ik contact opgenomen en ze zeiden vraag maar raak bij je buren of wacht maandag af. Alle buren nagevrAagd en maandag afgewacht en nu is hun reden ja wij doen geen onderzoek want het gaat op postcode en huisnummer neem contact op met de buitenlandse afzender...
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken, maar ik zie dat het pakketje geadresseerd is aan nummer 1. Wij bezorgen pakketjes op het adres zoals we dit doorkrijgen van de afzender en dat is nummer 1 geweest. Wij kunnen hier helaas niks aan veranderen, omdat er bij ons niks mis is gegaan. U kunt het beste contact opnemen met de afzender hierover. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen