Klacht POSTNL: Pakketje in oudpapier container

Gekkehond#80

Mijn klacht is dat mijn pakketje in mijn oud papier container werd gelegd omdat ik niet thuis was.
Dit vind ik echt niet kunnen.
Wil graag antwoord waarom dit gedaan word.
Schandalig

Excuses en desbetreffende bezorger erop aanspreken dat dit niet de bedoeling mag zijn

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw pakket is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de Track & Trace code van het pakket in kwestie;
    - uw e-mailadres.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.