Klacht POSTNL: Pakketje in oudpapier container

Klachtnummer
# 491864
Gebruiker
Gekkehond#80
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat mijn pakketje in mijn oud papier container werd gelegd omdat ik niet thuis was.
Dit vind ik echt niet kunnen.
Wil graag antwoord waarom dit gedaan word.
Schandalig

De oplossing

Excuses en desbetreffende bezorger erop aanspreken dat dit niet de bedoeling mag zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw pakket is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van het pakket in kwestie;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen