Klacht POSTNL: Pakketje is bij jullie bliven hangen

sad Niet opgelost
hans van Doorn

pakket niet ontvangen wegens ontbreken huis nummer
tracking nummer is LL296081851LU
Mijn adres is lovense kanaaldijk 83 5013 BJ Tilburg Mijn naamis
Hans van Doorn

het naar mijn adres doorsturen Lovense kanaaldijk 83 5013 Tilburg
Hans van Doorn
Opnieuw contact opnemen met website want pakje kan niet afgeleverd worden wegens ontbreken huisnummer

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat de verzender een verkeerd bezorgadres heeft opgegeven voor uw zending uit het buitenland. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u vraagt of dit aangepast kan worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw melding telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat het afleveradres jammer genoeg niet gewijzigd kan worden. Wij moeten een zending aanbieden op het adres wat op het poststuk vermeld staat. Als de zending daar onbestelbaar is, wordt deze retour gestuurd. Daarom heb ik u geadviseerd om voor verdere stappen contact met de afzender op te nemen. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.