Klacht POSTNL: Pakketje is in grijze afvalcontainer achtergelaten

coolblue

Via coolblue een pakketje besteld wat door de bezorger afgeleverd is tussen de goedgevulde kattenbakzakken en huisvuil !!!
Buren waren gewoon thuis, ik heb er geen moeite mee om het pakketje op tehalen bij een oppik punt van jullie.
Op de memo `we hebben je gemist` staat er in echt onvervalst Hollands geschreven dat het pakketje in de zwarte continer ligt.

Ik heb al eerder een raar moment gehad met een bezorger via post.nl. heel graag zou ik zien dat dit soort zaken niet meer gebeuren,
Spreek de man erop aan, dit kan echt niet. Ik ga dat uiteraard ook doen want hij scheurt bijna dagelijks door onze straat om nog net niet de pakjes uit zijn autoraam naar de voordeuren van mijn buren te gooien.
Heel graag een snelle reactie van jullie kant !!!

coolblue
    Ik wil mijn klacht graag actief houden.
    Ik wacht nog altijd op een reactie.
    coolblue
    Ik wil mijn klacht graag actief houden.
    Ik wacht nog altijd op een reactie.
    Geachte heer, mevrouw,

Excuses dat het op deze manier is bezorgd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Het mailadres van u.

- Het mailadres van u.

coolblue
    geachte, hierbij mijn mailadres.

roy.klijn@online.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met uw e-mailadres. Op het moment dat ik de klacht voor u in wilde dienen, ontdekte ik dat we uw 3S-code nog niet hebben ontvangen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klcht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klcht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klacht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klacht voor u indienen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren