Klacht POSTNL: Pakketje is in grijze afvalcontainer achtergelaten

coolblue

Via coolblue een pakketje besteld wat door de bezorger afgeleverd is tussen de goedgevulde kattenbakzakken en huisvuil !!!
Buren waren gewoon thuis, ik heb er geen moeite mee om het pakketje op tehalen bij een oppik punt van jullie.
Op de memo `we hebben je gemist` staat er in echt onvervalst Hollands geschreven dat het pakketje in de zwarte continer ligt.

Ik heb al eerder een raar moment gehad met een bezorger via post.nl. heel graag zou ik zien dat dit soort zaken niet meer gebeuren,
Spreek de man erop aan, dit kan echt niet. Ik ga dat uiteraard ook doen want hij scheurt bijna dagelijks door onze straat om nog net niet de pakjes uit zijn autoraam naar de voordeuren van mijn buren te gooien.
Heel graag een snelle reactie van jullie kant !!!

coolblue
    Ik wil mijn klacht graag actief houden.
    Ik wacht nog altijd op een reactie.
    coolblue
    Ik wil mijn klacht graag actief houden.
    Ik wacht nog altijd op een reactie.
    Geachte heer, mevrouw,

Excuses dat het op deze manier is bezorgd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik maak hier graag een melding van zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Het mailadres van u.

- Het mailadres van u.

coolblue
    geachte, hierbij mijn mailadres.

roy.klijn@online.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met uw e-mailadres. Op het moment dat ik de klacht voor u in wilde dienen, ontdekte ik dat we uw 3S-code nog niet hebben ontvangen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klcht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klcht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klacht voor u indienen.

Zou u mij uw 3S-code nog kunnen sturen?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klacht voor u indienen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privéreactie met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

De 3S-code is de Track & Trace-code van het pakket. Deze code krijgt u van de afzender nadat het pakket verzonden is. De 3S-code is anders dan de KG-code. Door middel van uw adresgegevens heb ik de juiste code kunnen achterhalen en op basis van de door u aangeleverde informatie de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.