Klacht POSTNL: Pakketje is niet aangekomen met ongeldige reden.

Ninekerpel

EMS zending vanuit Nigeria is terugggestuurd naar verzender.
Ik heb hierop contact opgenomen met POSTNL, om de reden op te vragen. ZIj geven mij aan dat het pakketje beschadigd zou zijn en de afzender onleesbaar is.
IK heb echter duidelijke foto´s van voor de verzending waarop het adres goed leesbaar is. Tevens heb ik fotos van hoe het pakketje terug in aangekomen in Nigeria, met de Barcode van PostNL erop, waarbij tevens te zien is dat het pakketje niet beschadigd is en ook het adres duidelijk leesbaar is!

Vergoeding van de kosten. Duidelijkheid waarom het pakketje terug is gestuurd, want deze reden klopt niet!

Ninekerpel
    Blijkt ook niet te kloppen want hier wordt ook al niet op gereageerd @postnl

Ik snap inderdaad dat u graag de kosten voor de verzending terug wilt. Helaas kunnen wij dat niet voor u regelen. Het vergoeden van de verzendkosten, als een pakket onterecht retour is gezonden, zal altijd lopen via de postorganisatie waarmee de afzender dit pakket heeft verzonden. Ik raad u daarom aan om contact met de afzender op te nemen, zodat zij dit voor u kunnen regelen. Op het pakket zal ook een retour label van ons staan, waarop de exacte reden staat waarom het pakket retour is gezonden. In ieder geval mijn excuus voor het ongemak.