Klacht POSTNL: Pakketje is niet afgeleverd. T&T zegt van wel.

# 20849
Anoniem

Track & Trace geeft aan dat mijn pakketje is geleverd door de chauffeur. Dit is dus vandaag 2 febr 2013 om 16:13. Het is inmiddels al 19:20 en mijn pakketje is nog niet geleverd. Ik hoop dat ik hem nog z.s.m krijg. Maar dan is het al wel veels te laat. En kloppen de gegevens op internet dus ook niet.. De buren hebben hem ook niet, en dat is ook niet aangevinkt bij Track & Trace.

Ik ben al blij als ik mijn pakketje z.s.m binnen heb. En een sorry voor de leugen op Track & Trace!

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Anoniem
    Aanvulling: Ik vind nu net een nep handtekening bij Track & Trace... Ik denk toch echt dat de chauffeur verantwoordelijk is dan. Ik hoop dat jullie dit bij POSTNL kunnen rechtzetten, want dit probleem komt toch echt uit jullie richting.
    Anoniem
    Het is blijkbaar aan een verkeerd adres afgeleverd. De bewoner heeft het mij persoonlijk gegeven. Dit waardeer ik wel van de bewoner. Maar niet van de bezorger want op het pakketje stond duidelijk mijn adres. maar ik heb mijn pakketje dus eind goed gelukkig :)