Klacht POSTNL: Pakketje is niet afgeleverd. T&T zegt van wel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 20849
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Track & Trace geeft aan dat mijn pakketje is geleverd door de chauffeur. Dit is dus vandaag 2 febr 2013 om 16:13. Het is inmiddels al 19:20 en mijn pakketje is nog niet geleverd. Ik hoop dat ik hem nog z.s.m krijg. Maar dan is het al wel veels te laat. En kloppen de gegevens op internet dus ook niet.. De buren hebben hem ook niet, en dat is ook niet aangevinkt bij Track & Trace.

Gewenste oplossing

Ik ben al blij als ik mijn pakketje z.s.m binnen heb. En een sorry voor de leugen op Track & Trace!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Aanvulling: Ik vind nu net een nep handtekening bij Track & Trace... Ik denk toch echt dat de chauffeur verantwoordelijk is dan. Ik hoop dat jullie dit bij POSTNL kunnen rechtzetten, want dit probleem komt toch echt uit jullie richting.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Het is blijkbaar aan een verkeerd adres afgeleverd. De bewoner heeft het mij persoonlijk gegeven. Dit waardeer ik wel van de bewoner. Maar niet van de bezorger want op het pakketje stond duidelijk mijn adres. maar ik heb mijn pakketje dus eind goed gelukkig :)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen