Klacht POSTNL: Pakketje is niet bezorgt al beweren zij van wel. Geen verdere acties die ondernomen kunnen worden.

Klachtnummer
# 361689
Gebruiker
A.J. van 't Veld
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op twee april 2019 zou er een pakket bezorgt zijn. Alleen deze tot op nu nog niet ontvangen. Gebeld met PostNL en deze raadde aan om een onderzoek te laten starten. Dit gedaan. Kregen al snel antwoord dat er niets gedaan kan worden en dat het pakketje zoek blijft.

Gewenste oplossing

Achterhalen wie de bezorger was en kijken wat die nog weet. Ook word er beweerd dat het pakketje door de brievenbus is afgeleverd maar er is bewijs dat dit pakketje niet door de brievenbus past!

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is er al eerder een klacht doorgezet naar de betreffende bezorger. Ik heb in deze klacht uitgevraagd of de bezorger nog weet waar het pakket is afgeleverd. De teamleider van de bezorger zal dit terugkoppelen binnen deze klacht, dus ik wil u vragen om over enkele dagen een reactie te plaatsen op dit bericht, zodat wij kunnen kijken of er al een reactie is geweest vanuit het depot.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    A.J. van 't Veld
    Datum
    Het enige naar wat ik begrepen heb is dat de bezorger aan de tand zou worden gevoeld. Bezorger was wel in beeld vanwege eerdere klachten. Alles goed en wem maar verder nog niks opgeschoten met mijn pakketje, waar is het nu gebleven? Kan niet in lucht oplossen.....
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Ik snap dat u hier graag meer over wilt weten. Spijtig genoeg hebben we nog geen reactie van de betreffende bezorger. Die is er al wel op aangesproken door de leidingevende maar we hebben hier geen toelichting op gekregen. Ik heb hier nogmaals een verzoek voor uitgezet bij de leidingevende. Zou u over twee dagen weer een reactie willen plaatsen of contact op willen nemen via een ander kanaal van PostNL? https://www.postnl.nl./klantenservice/

    Ik raad u aan om voor de zekerheid ook de afzender op de hoogte te stellen van de situatie. De afzender kan hier als opdrachtgever van de zending ook een klacht over laten registreren. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik hoop dat er spoedig een reactie is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice


  4. Auteur
    A.J. van 't Veld
    Datum
    Na vele beloftes van post.nl nog geen enkel zicht op antwoord van de eerder genoemde instantie. Tussen beloven en doen zit communicatie, en kan beter naar mijn inzicht. Tegenwoordig worden pakketjes overal gescand, hoe moeilijk is het traceren van een pakket nu met alle middelen van deze moderne tijd. Welke bezorger is er geweest, waar heeft hij/zij het pakket gelaten?
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uiteraard dat u zich zorgen maakt. Ik zie dat de klacht inmiddels is afgerond en dat er inderdaad is gesproken met de chauffeur. Hier zijn echter verder geen bijzonderheden uit naar voren gekomen.

    Aangezien er niet voor het pakket getekend hoeft te worden en het onverzekerd is verzonden is verder onderzoek niet mogelijk. Ik kan u hierbij niet meer van dienst zijn. Ik hoop dat u samen met de afzender nog tot een oplossing kunt komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen