Klacht POSTNL: Pakketje is niet bij mij bezorgd! Waar is het?

Klachtnummer
# 294743
Gebruiker
Nancemoon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik online een bestelling gedaan bij SDFJEWELRY
in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen richting Amsterdam (LF125487224US)
Op 23/2 kreeg ik in de middag deze melding via track and trace
23 februari 2018 14:25
Addressee Not Available - Addressee Advised To Pick Up The Item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
En later op de avond het volgende
23 februari 2018 23:03
Delivered
NETHERLANDS

Ik heb helemaal niets ontvangen en ook geen bericht via brievenbus dat het evt. bij de buren is bezorgd. Ik zou heel graag willen weten waar mijn pakketje is gebleven want het heeft mij 170€ gekost en dat is niet niks!!

Gewenste oplossing

Mijn pakketje ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw de Boer,

    Bedankt voor uw bericht. Het is zeer spijtig dat u de zending niet heeft ontvangen. Ik reageer graag op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket met dure armbanden uit Amerika heeft besteld. U geeft aan dat deze volgens uw Track&Trace gegevens is bezorgd maar dat u het pakket niet heeft ontvangen, dit is erg kwalijk.
    Gelukkig kan ik u mededelen dat de code van het pakket in Nederland is omgenummerd naar: 3SEBEL5606977. Het is pakket is vervolgens op 23-2 bezorgd op een afhaallocatie vanwege het feit dat er inklaringskosten moeten worden betaald.
    U kunt het pakket ophalen bij de Cigo, Marathonweg 21 -23, 1076SZ Amsterdam. Voor het in ontvangst nemen moet u het bedrag van € 43.6 betalen vanwege de gemaakte inklaringskosten. Dit zijn de invoerrechten, afhandelingskosten en de BTW. Het pakket blijft er maximaal 14 dagen liggen en vergeet niet uw legitimatie mee te nemen.
    Ik adviseer u om voortaan te vragen of de tracking code al is omgenummerd en daarna de zending te volgen via internationalparceltracking.com.
    Ik hoop dat u het pakket snel op zult halen en wens u veel plezier met uw armbanden.


    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen