Klacht POSTNL: Pakketje is niet bij mij bezorgd! Waar is het?
Details
Klacht
Ik online een bestelling gedaan bij SDFJEWELRYin Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen richting Amsterdam (LF125487224US)
Op 23/2 kreeg ik in de middag deze melding via track and trace
23 februari 2018 14:25
Addressee Not Available - Addressee Advised To Pick Up The Item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
En later op de avond het volgende
23 februari 2018 23:03
Delivered
NETHERLANDS
Ik heb helemaal niets ontvangen en ook geen bericht via brievenbus dat het evt. bij de buren is bezorgd. Ik zou heel graag willen weten waar mijn pakketje is gebleven want het heeft mij 170€ gekost en dat is niet niks!!
Gewenste oplossing
Mijn pakketje ontvangen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.