Klacht POSTNL: Pakketje kan niet bij mij geleverd worden omdat ze mijn adres kwijt zijn

# 196394
Kees

Ik heb een pakketje besteld uit Amerika. Via de track en tracecode kon ik zien dat het versturen naar Nederland vlekkeloos verliep. Nu is mijn pakketje in Nederland terecht gekomen in Amsterdam International mail cent. Ze weten nu blijkbaar niet meer waar mijn pakketje moet worden afgeleverd . Waar kan ik het dan zelf ergens ophalen? Ik kreeg namelijk het volgende bericht: Your item could not be delivered on November 19, 2016 at 12:59 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.
Mijn trackingcode is USPS LZ618781462US

Het fijnste is dat u mijn pakketje thuis afleverd. Is dit niet mogelijk dan wil ik weten waar ik het zelf kan ophalen?

Geachte mevrouw Bijveld,

Ik zie in mijn systeem staan dat u de zending inmiddels heeft afgehaald van het postkantoor. Klopt dit?

Met vriendelijke groeten,
    Donna