Klacht POSTNL: Pakketje kan niet bij mij geleverd worden omdat ze mijn adres kwijt zijn

Klachtnummer
# 196394
Gebruiker
Kees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje besteld uit Amerika. Via de track en tracecode kon ik zien dat het versturen naar Nederland vlekkeloos verliep. Nu is mijn pakketje in Nederland terecht gekomen in Amsterdam International mail cent. Ze weten nu blijkbaar niet meer waar mijn pakketje moet worden afgeleverd . Waar kan ik het dan zelf ergens ophalen? Ik kreeg namelijk het volgende bericht: Your item could not be delivered on November 19, 2016 at 12:59 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.
Mijn trackingcode is USPS LZ618781462US

De oplossing

Het fijnste is dat u mijn pakketje thuis afleverd. Is dit niet mogelijk dan wil ik weten waar ik het zelf kan ophalen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Bijveld,

    Ik zie in mijn systeem staan dat u de zending inmiddels heeft afgehaald van het postkantoor. Klopt dit?

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen