Opgelost door POSTNL: Pakketje komt niet.

angry Opgelost
Alexxxxxxx

Sinds 16 okt.( 8 dagen) ligt er een pakketje voor mij bij bij customs. Hier lijkt geen beweging meer in te zitten. Ik zit er met mijn bedrijf op te wachten en heb het dringend nodig . Het gaat om EE140005255UA. Kunt u dit zo spoedig mogelijk doorsturen?

Zo snel mogelijk bezorgen.

Alexxxxxxx
    pakket ligt nu 2 weken bij de douane en nog geen enkele reactie van post nl.
    Geachte heer Hoekstra,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat uw pakket een tijd lang bij de Douane ligt. Ik heb de status van uw pakket bekeken en zie dat uw pakket op 31 oktober is vrijgegeven door de Douane. Omdat u inklaringskosten dient te betalen, is uw pakket direct bij uw afhaallocatie gebracht. Als u uw ID, de Nederlandse Track&Trace-code (3SEPGE3792220) en de inklaringskosten meeneemt, kunt u uw pakket nu ophalen bij de afhaallocatie. Binnen enkele dagen zult u hierover een afhaalbericht ontvangen van de postbode. Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Minke
    PostNL

Alexxxxxxx
Ik heb het pakket afgehaald. Overigens is het pakket pas vrijgegeven nadat ik telefonisch contact heb gezocht. Er is mij daarbij medegedeeld dat er een brief naar mij gestuurd zou zijn over de waarde van het pakket. Deze brief heb ik nooit ontvangen. Ik had dus kunnen wachten tot dat ik ons woog als ik zelf geen actie had ondernomen.