Klacht POSTNL: pakketje kunnen vinden op het balkon op eerste verdieping

# 462096
Richard

ik woon op de eerste verdieping van een flat en ik kom net thuis van werk en kon dus mijn pakketje vinden op het balkon, waardoor ik dus weet dat er met pakketten gewoon wordt gegooid en de bezorger het niet uitmaakt of het dan kapot gaat .

voor mij niks, maar vindt het niet normaal dat er zo met pakketten wordt omgegaan van een ander

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is om uw zending op deze manier te ontvangen. Het is ook zeker niet de bedoeling dat er met zending wordt geworpen of dat deze onbeheerd achter worden gelaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van deze zending
    - uw e-mailadres