Klacht POSTNL: pakketje kunnen vinden op het balkon op eerste verdieping

Klachtnummer
# 462096
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik woon op de eerste verdieping van een flat en ik kom net thuis van werk en kon dus mijn pakketje vinden op het balkon, waardoor ik dus weet dat er met pakketten gewoon wordt gegooid en de bezorger het niet uitmaakt of het dan kapot gaat .

Gewenste oplossing

voor mij niks, maar vindt het niet normaal dat er zo met pakketten wordt omgegaan van een ander

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat het niet fijn is om uw zending op deze manier te ontvangen. Het is ook zeker niet de bedoeling dat er met zending wordt geworpen of dat deze onbeheerd achter worden gelaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van deze zending
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen