Klacht POSTNL: Pakketje kwijt??

San

Ik wacht nu al een week op mijn pakketje maar nog steeds niks binnen! Klantenservice gebeld maar die helpt je ook niet verder! Via mijn pakket app krijg ik eerst te zien dat het de volgende dag in huis is maar niemand geweest. De dag erop weer op de app dat 08.30 tm 20.30 iemand zou komen ook weer niemand!! Helemaal rekening mee gehouden dat er iemand zou komen!! En nu kan niemand me pakketje vinden want het ligt ergens in de sorteercenrum. Moet ik vervolgens contact opnemen met de afzender belachelijk voor woorden terwijl ik alles heb betaald! Mijn pakketje is nu gewoon ergens verdwenen! Nooit meer via PostNL belachelijk voor woorden!

Wil mijn pakketje gewoon!

Geachte heer/mevrouw Dinh,Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt over de bezorging van uw pakket aangezien u aangeeft deze nog niet te hebben ontvangen.Ik wil dit uiteraard heel graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hiervoor de barcode van dit pakket door te geven? Deze code begint met 3S…Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Annet