Klacht POSTNL: Pakketje kwijt??

Klachtnummer
# 89863
Gebruiker
San
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu al een week op mijn pakketje maar nog steeds niks binnen! Klantenservice gebeld maar die helpt je ook niet verder! Via mijn pakket app krijg ik eerst te zien dat het de volgende dag in huis is maar niemand geweest. De dag erop weer op de app dat 08.30 tm 20.30 iemand zou komen ook weer niemand!! Helemaal rekening mee gehouden dat er iemand zou komen!! En nu kan niemand me pakketje vinden want het ligt ergens in de sorteercenrum. Moet ik vervolgens contact opnemen met de afzender belachelijk voor woorden terwijl ik alles heb betaald! Mijn pakketje is nu gewoon ergens verdwenen! Nooit meer via PostNL belachelijk voor woorden!

De oplossing

Wil mijn pakketje gewoon!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dinh,Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt over de bezorging van uw pakket aangezien u aangeeft deze nog niet te hebben ontvangen.Ik wil dit uiteraard heel graag voor u bekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hiervoor de barcode van dit pakket door te geven? Deze code begint met 3S…Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen