Klacht POSTNL: Pakketje kwijt

Klachtnummer
# 408841
Gebruiker
Yara1234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben opzoek naar een pakketje Die geleverd zou moeten zijn bij een local post office. Er staat NLNLASMA. Maar ik heb rond gebeld en kan mijn pakketje niet vinden.

Het tracenummer is EV912349760CN

Ik hoop dat jullie kunnen helpen

De oplossing

Ik hoop dat jullie kunnen kijken waar ik mijn pakketje kan ophalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb mijn systeem geraadpleegd, maar de zending is niet gevonden. Ik verwacht dat het nog onderweg is naar Nederland. Ik moet je vragen om het nog even af te wachten. Via www.internationalparceltracking.com kunt u de zending eventueel ook zelf in de gaten houden. Zodra het in Nederland is verwerkt kunt u het via de link verder volgen. Duurt het allemaal toch te lang, neem dan contact op met de afzender. Die kan dit bij de eigen post organisatie melden en verder uit laten zoeken. Zij kunnen het tevens met u afhandelen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?